Selam kızlar, ben öyle çok kalabalığı şatafatı hamileyim diye ortalığı ayağı kaldırıp ülkeyi seferber edim diye düşünen biri değilim (olanlara saygım sonsuz burdan polemik üretecek olanlara şimdiden söylemiş olayım) 😂 bana soracak olursanız doğuma da bi eşim bi ben gideriz sonra bebek doğunca gelsin görsünler gerekirse hastanede. Benim kayınvalidem tutturmuş sakın tek başınıza gitmeyin (çocuk çalınırmış serviste 😂) herneyse ben onu çok sallamam da tecrübe etmiş anneler veya edecek olanlar siz kimle gitmeyi düşünüyorsunuz doğuma? Belki benim düşünemediğim bir durum olabilir sizin fikirlerinizi alayım.