Merhabalar arkadaşlar. Bi sorum olucakti. Tüp bebek yaptırdığım merkezde iki kere negatif aldım. Embriyolarımı farklı bir merkeze taşımak istiyorum. Suan araştırma içindeyim. Daha oncesinden embriyo taşıma işlemi yaptıran arkadaslar yardımcı olabilir mi? Nasıl islem yapıldı ne evraklar istenildi taşıma ücreti olarak ekstradan ücret alınıyor mu. ? Teşekkür ederim