U-1dlk Merhaba anneler.27. haftadayim bebeğin eşi hala asagida bu da bana ağrı ve kasılma veriyo.bazen yürümekte bile zorlanıyorum var mi benim gibi olan korkuyorum acikcasi
Meeleekk Aynı durumdayım yürüyemiyoruz resmen doktor açılma yok dedi sadece fazla aşağda o yüzden ağrın var ama erken doğum olabilirmiş bende korkuyorum 26+4 daha çok erken