Slmdmrts o kadar kanamayla düşük yapılmaz , ben daha önce düşük yaptım önce az az kahve lekelenmem oldu , sonradan rengi pembeye döndü, sonrada parlak kırmızı oldu ve adet kanamasına çevirdi , hatta daha yoğun pıhtılı bi kanamam oldu, ardından büyük bir parça düşürdüm ben daha o zaman 4,5 haftalık hamileydim o parça düştükten sonra kanama kesildi . Yani tekrar doktora gitmeni tavsiye ediyorum ama düşük yaptığını sanmıyorum düşük tehliken var gibi anlattıklarınıza göre . Doktor duruma göre düşük önleyici iğne yapıp ilaç verir. İnşallah sağlıkla devam eder , iyi akşamlar