Ginger_ Belirtiler bir gidiyo bir geliyor bebek hareketlerini de her gün güçlü hissetmiyorum böyle olması normal mi sizlerde durum nedir
Balbebek012 Ginger_ bende de öyle ama son zamanlarda bebeğin hareketlerini daha net hissediyorum erkek benimki. Çok şükür rahat geçiniyorum
Ginger_ Balbebek012 hissettiğim zamanlarda net hissediyorum ama göğüs hassasiyeti vs bugün yok mesela fazla da kıpırdamadı bebiş o beni biraz tedirgin etti
Balbebek012 Ginger_ bazen oluyor öyle aynı durumdayız merak etme ama için rahat etsin istersen sana tavsiyem doktora gidince sor🎈
Aysmrezu24 21 haftalığım benimki çok hareketli. Ama ilk bebeğim çok hareketsizdi. Bebekten bebeğe değişiyor heralde.
Aysmrezu24 İlk bebeğim kızdı hareketsizdi. Ama dünyaya gelince işler değişti. Doğduğundan beri çok hreketli.Şuan 2 yaşında ve çok hareketli,çok tez bir çocuk.
izlmisik-16 Valla benim kız da (21 +5 teyiz) durmak bilmiyor karnımın her yerini geziyor, pat küt vuruyor 🥹 Yavrum bi dur azcık diyorum duruyor akıllı bıdık ya 😂😂
Begum006 Merhaba bende 20+1 haftalık hamileyim göbeğiniz ne durumda acaba? Benim kızım olucak Allah nasip ederse ama bazen kilı göbeği gibi ama akşama doğru yrmek yedikten sonra tam hamile göbeği oluyor. Top gibi kalıp gibi değil yatunca yayılıyor 🙈
etkafa Bende 21+1 haftalığım çok düzensiz… bi hareket var bi yok bazen hiç oynamadığı bile oluyor ilk gebelik benim ki
Elzsy2023 Hareketleri ilk ne zaman hissettiniz. Ben 18+3 üm. Hiç belirti his yok. Sanırım daha erken. Erkek bebeğim
etkafa Ginger_ bende öyleyim eşimle bile tartışıyorum bazen o ara bişey söylüyor sus zaten bu gün çocuk oynamadı daha diyorum gidiyor 😂