Ceyq bence sakın zaman kaybetme direk acile git benimde ilk gebeliğimde olmuştu 9 haftalıkken kahverengi akıntı gelmişti yorgunluktan yerleşmeden felan dediler 3. Günde artık peçetemede gelince direk acile gittim ve maalesef düşük yapmıştım eğer böyle ihtimal varsa hemen ilaca başlarsın bence zaman kaybetme 🌸inşallah birşeyin yoktur ama riske de atma