Merhabalar herkese, öncelikle hepimiz sağlıkla bebislerimizi kucağımıza alalım inşallah. Yaklaşık 1 ay var bebeğimin gelmesine ama hala ismine karar veremedik. İhtimaller şöyle;
Öykü Defne
Öykü Beril
Öykü Beren
Özge Beril
Özge Bilge
Özge Beliz
Ö ve B harfi ile başlaması bizim için önemli😚 fikirlerinizi alabilirim 🫶