Babycevik_mom bende çıktı 7. haftada tiroid ilacına başladık 4,76 ydı 25lik en düşük dozla başladık 2,5 in altına düştü şimdi 27. haftamdayım hiç yükselmedi ama her gün ilacımı içiyorum. Ve her ay düzenli tsh değerlerime baktırıyorum. Başka bir şey yok geçmiş olsun ilaç iyi geliyor. Duruma göre dozunu yükseltebiliyorlar ama benim hiç gerek kalmadı hala 25 lik kullanıyorum