Kumru_6694 Kızlar 6. Haftaya gireceğim göğüs uçlarımda gözle görülür bir büyüme var uçları çok hassaslaştı bu kadar kısa sürede böyle olması normal mi? Kullanmam gereken bir krem yada yağ var mı sizce siz ne kullanıyorsunuz
alparslansmother Kumru_6694 evet 3-4 ay benimde agrimisti taşıyamıyordum kendimi ama geciyor bir sey yapmayın