Pentagramm Kızlar bu haftada çatı muayenesi olacağım. Acıyor mu nasıl oluyor doktorum acımadığını söyledi ama çevremde acıdı diyen çok var. Sizin nasıl oldu?
Efee Pentagramm acıyo ben az önce geldim muayeneden gayette acıdı kim acımıyo diyo birde kirmizi kan geldi
Ozgetfkc Pentagramm kimseyi korkutmak istemem sonucta herkesin bedeni ayni tepkiyi vermez ama benim canim cok yandi. Hemsire cok dar zorlaniyorum dedi 10 dk ugrasti omrumden omur gitti
Rumiars Pentagramm bence kendini kasmakla alakalı benim hiç acım olmadı sadece tuhaf bir his hoşuna gitmiyor tabiki önemli olan kendini son derece gevşek bırakmak sakin olmak🙏
ms_annisko Pentagramm kendinizi kasmayın rahat bırakın, acı çekeceğim düşüncesi insanı daha çok yıpratıyor. Herkesin acı eşiği farklı ama bence öyle aman aman bir acı vermiyor rahatsızlık hissediyor insan tabii ki ama çok can yakmıyor
bebekananas Pentagramm ben 25 haftalıkken sancıdan dolayı olmuştum valla 1 saniye sürüyor ağrısı oda nasıl bir şey olduğunu bilmediğimden kendinizi rahat bırakın düşünmemeye çalışın çok kolay saniyelik bir iş ben sadece utanmıştım