Kızlar merhabalar.. suan 13 hafta 3gunluk hamileyim geçen hafta ikili test ve ultrasyona girdim özel hastanede🙏🏻 Bir tane kizim war 6yasinda devamlı gittiğim bir doktor. Yüzde 80 erkek dedi bana. Bizi şaşırtır mi diye korkuyorum. Oğlum olsun çok istiyorum.. Ultrasyon resmini atmak istedim yenim burda yapamadim 🙈 benimle aynı hafta da olanlar war mi? Sizde değişir mi biraz dertleşmek istedim