herkese hayırlı ramazanlar diliyorum. 1 hafta önce bugün doğumum oldu. 37 haftadan 34’e düşmüştük akciğer iğnesi yapılcak denilmişti ama yapılmadı. kontrol günümde suyumun hiç kalmadığını söyledi doktorum başka hastaneye sevk verdiler o gece sezeryan doğumum gerçekleşti. bebeğim şuan hastanede yatıyor ağızdan beslenemiyor,damardan besliyorlar.
tamamen doktorların ihmali ama bunda da varmış bir hayır diyerek avutuyorum kendimi dualarınıza ihtiyacım var evladımı biran önce kucağıma alıp kokusunu içime çekmek istiyorum uzaktan gördüm sadece en yakın zaman da gelmesi için bol dua ediyorum sizde esirgemeyin lütfen umarım sizlerde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız yavrularınızı 🤲