oznur2410 3 gündür bu şekilde ovulasyon testim akıntım da oldu yumurtlama belirtileri de yaşadım ama yumurtlamam oldu mu yoksa daha da mi pik olması gerek bilemedim..yapmaya devam edicem en sondaki testi şimdi yaptım.
MelodyFairy oznur2410 3 gün üst üste diyorlar yumurtlama olunca ama sperm sorunu varsa bir gün arayla