Rumeysa1502 geç döllenme olabilir yada cihaz göstermemiş olabilir 1 hafta sonra tekrar gidin görünebilir. 4+6 da özele gittim baya bastırdı kasığıma hatta çok ağrıdı zor göründü ama hiç net değildi büzüşük biraz dedi dr olumsuz konuşmadı ama o kelime kafama takıldı bugün 5+4 devlete gittim çok net simsiyah keseydi ve şekli yuvarlaktı yolk keseyi de gördük. Haftaya yada 10 güne gel bakalım dedi