DerininAnnesi35 Şu an kontrol sıramı bekliyorum. Anlayan bakabilir ki acaba? [https://mutluresim.com/images/2023/03/27/VyxMu.jpg]
Mervecimmmm DerininAnnesi35 Sacıların gözüküyor. Bebeğin kalp artışları normal gözüküyor. Anladığım kadarıyla canım 🌹
DerininAnnesi35 Lina-Annesi Mervecimmmm hayalperest2310 Bernnnaaaa Teşekkür ederim, doktorum da şu an için endişe edecek bi şey olmadığını söyledi
Lina-Annesi DerininAnnesi35 dün bende girdim ağrım vardi. Benimde buna yakın çıktı . Banada oyle söyledi canim amaa kendini kontrol et. Nisan suyun falan gelip gelmemesine dikkat et.
DerininAnnesi35 Lina-Annesi benim ilk sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak. O yüzden her an su nişan gelecek diye korku var :)
story DerininAnnesi35 benim de son nst’de böyle çıkmıştı canım endişe edilecek bişey yok yolunda her şey dedi
DerininAnnesi35 Lina-Annesi için rahat olsun, korkulacak hiç bir şey yok. O anı acı çekmeden görmek çok güzel bir şey
Lina-Annesi DerininAnnesi35 hayirlsiiyla alalim kucağımıza… İnan zor bu hamilelik yaşadım m bugünümee sukur olsun