Merhaba kızlar 40+4 oldum bugün kontrolüm vardı nst de sancı çıkmadı doktor açılman da yok dedi iki gün sonra tekrar gidicem ama suni sancı verelim dedi istersen 42 ye kadar bekle dedi bebekte sıkıntı yokmuş ama ben endişelendim ister istemez bu durumu yaşayan yada bilgisi olan varmı sizce ne yapmalıyım farklı bi doktora da danışacağım ama size de sorayım dedim