tugba04 Çok çok silik bir çizgi görüyorum sizde görüyormusunuz fotoğrafda o kadar belli olmuyor ama ben görüyorum yumurtlamam geç olmuştu üstünden 12 gün geçti
boygirlmom tugba04 benim de boyle silik cikmisti reglime 4 gun kala, sonra kan verdim gebelik vardi insallah sizde de vardir
haticey4 tugba04 evet hafif bi çizgi var inş hamilesindir canım Allah gönlüne göre versin 🙏🏻 Ama emin olmak için kan verirsen daha iyi olur 🌸
Ecearel2022 tugba04 benimde böyle çıktı sonra emin olamadım diye adet okurum dedim bekledim 4 gün önce öğrendim 7 haftalık hamileymişim
tugba04 boygirlmom İnşallah benim adetim 1 gün gecikti kaç gündür yapıyordum bişey çıkmıyordu bugün resmen silik bir çizgi var inşallah doğrudur 🙏
tugba04 Sila66 Ya hayal fln görüyorum sandım şuan elim ayağım titiriyor kaç gündür yapıyordum bişey çıkmıyordu yarın sabah hemen kan vereceğim inşallah test doğrudur
fizikcianne tugba04 evet canım pozitif. 2 günde bir kan vererek artısı takip et. 2 günde 2 kat artması gerekir saglıklı gebelik olabilmesi için
tugba04 Kaset test vardı onuda denedim ondada aynı böyle çok silik çıktı galiba olmasa hiç çıkmazdı hadi inaşallah 🙏