rachelgreenn Kızlar detaylı ultrasona girdim şuan normal görünüyor her şey ama bebeğin suyu normalin alt sınırına yakın dedi ne demek bu ne yapmam gerekiyor dedim ben kadın doğum uzmanı değilim dedi. Çok moralim bozuk bu durumu yaşayan var mı?
femme rachelgreenn benimde suyum fazla yani sınıra yaklaşmış gebelik şekeri teşhisi koyduğu için oyle oldu
Eemoom rachelgreenn benimde azalmıştı 35. Haftada falandım sanırım. Her gün 1 bardak taze sıkılmış havuç suyu içtim. 3 litre de su. Normalde dönmüştü.
Dopdoraa1 rachelgreenn kuzuum olabildiğince dinlen 3 litre su günlük 2 bardak havuç suyu iç ve deveci armudu ye bende ileri derece azalma vardı doktorum günlük 2 3 tane armut ye ve 2 bardak havuç suyu iç demişti ve lütfen stres yapma stres çok etki yapmıştı bende bebeğimde etkilenmişti
[silindi] femme nelere dikkat ediyorsunuz benimde fazlaymış daha şeker yüklemesi yaptırmadım doktorum şekerden şüphelendi kiloda almadım endişeliyim biraz
femme [silindi] diyet yapıyorum canım tek çaresi bu kadın doğum dahiliyeye gönderiyor ordan da diyetisyene gidiyorsun liste veriyor ona uyman gerekiyor Açlık 94 sinir Tok 140 Benim bu ay iftardan sonra Ac 91 to 117 cikti Uyum saglayinca şeker düzeliyor ama boğazı tutmak zor tabi 😔😔