Efebsk Selbus yani bugüne kadar bişey yoktu bugün biraz başım döndü ve ağrı başladı zorlandım o yüzden bu postu açtım hata yaptığımı da anladım 🤦🏻♀️sağolasınız fikirleriniz için
Efebsk kardelen321 beslenmeniz bu şekilde olursa olabilir dediğiniz gibi de benim meyveyle pek aram yok diğer besinleri alıyorum bol su içiyorum ama bugün biraz zorlanınca bende şüpheye düştüm
Merveincim Rumiars aynı bende öyle dayanamıyorum. Sabah aç olarak Troid ilacı içiyorum, yarım saat sonra kahvaltı yapabiliyorum sabah midemin kazıntısına zor dayandım Kİ akşama kadar mümkün değil 🙈
Hatice2207 Efebsk önemli olan bence bizim kendimizi iyi hissetmemiz değil biz zaten bi şekilde oruca dayanbiliriz önemli olan bebeğin sağlığı bunu da bir şey olsa anlayamazsınız riske girmeyin bence ☺️
Merveincim Rumiars amin canm sağlıkla gelsinler inşallah. Hepimize kolay doğumlar diliyorum Rabbim yardımcımız olsun 🌸