Merwe1212 23 haftalık hamileyim çok öksürüyorum, nefes alıp verirken zorlanıyorum öneri ve tavsiyelerinize açığım
2-bebisannesi Merwe1212 36 haftalık gebeyim bende aynı o şekildim en son acile gittim kan aldılar enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı doktor bı doktora gitmenizi tavsiye ederim oksurmekten özellikle de geceleri ağzım kapanmıyordu
Misramisra Merwe1212 19. Haftam ve ilk günden beri aynı sorunu yaşıyorum. Doktorum bi kere antibiyotik yazdı ama yine nüks etti. Bal ve zencefil yapıyorum o geçiriyor. Yoksa afedersin kusana kadar öksürüyorum.
2prensesannesiiii Merwe1212 bol c vitamini bol su ve ağrın olursa da parol iç canım zaten başka ağrı kesici de içemiyoruz🥰 ben böyle atlattım ağır geçirdiğim gribi geçmiş olsun bi sağlık ocağına sor belki içebileceğin ilaç vardır ama ben gitmedim bol c vitamini ve bol su içerek atlattım başım ağırdığı zamanda parol içtim
Dolphin16 Merwe1212 kestane balı ve ayva yaprağı çayı 👍👍 bende çok çekmiştim yurtdışındayım burda kesinlikle ilaç vermiyorlar annem türkiyeden getirmişti kestane balı ve ayva yaprağı çok iyi gelmişti bide andız pekmezi var oda iyi geliyor
Tazeanne56 Ben de öyleyım 25 haftalığım aşşırı öksürüyorum boğuluyorum nefes alamıyorum artık kasıklarım yanlarım diyaframım başım her yerim ağrıyor çok zorlandigim için ne yapacağimi bilmiyorum herşeyi denedim bir faydası yok😓
Nurcangulpideci @Merwe1212 hemen bir KBB uzmanına görünün evde doğal yollarla asla iyilesilmiyo 2 kez hasta oldum bu şekilde ilkinde mecburen antibiyotik kullanmıştım. Daha fazla ilerletmeden gidin o şekilde bebeğe zararlı 😐 çok geçmiş olsun 🙏🏻
Merwe1212 Nurcangulpideci dahiliye enfeksiyon kadın doğum hepsine ayrı ayrı muayene oldum. Çözüm bulamadım bi türlü
Nurcangulpideci @Merwe1212 için hiç korkmayın. Bol su tüketin meyve yiyin ıhlamur bana 2 bardaktan fazlasına izin vermemişti doktorum ama kuşburnu icmenizde bir sakınca yokmus onu içebilirsiniz. Ballı süt de boğazıma iyi geliyordu. Zencefil falan da çok tuketmemeliymisiz bide. Ilık suya bal limon yapardım bide. Mümkün olduğunca da yatin dinlenin
Nurcangulpideci @Merwe1212 bi de 1 tatlı kaşığı tereyağını eritip içine 1 yemek kaşığı pekmez koyun 1 2 damla da limon damlatip onu için. Öksürük kesmeye iyi gelen birsey. Hemen tesir etmiyor ama ilaçlarla beraber desteklendiginde boğazı yumusatiyor.