uzlet ay yeter seni her postta görüyorum kim ben hamile miyim dese testine yorum yapıp silik bende de yoktu diyip insanları şeye sokuyorsun ya Allah Allah sana sende de böyle çıktı diye soran mı var kadın hamile belki senin bedeninle onun bedeni bir mi herkese bunu yazmaktan vazgeçin artık çok dikkatimi çektiniz! Kötü niyetli yazıp sonra inş vardır demeniz de tuhaf !