anneoluyoruuumm16 mandalina-12 tam gebelik değil ama umudum var canım. 25 Mart bat. Fakat geçti dün kan verdim bugün sonuç aldım 4.88 çok sınırda yarın birdaha test yaptiricam yükselir inşallah
Seyhan35 Gamzekeser kaç çıktı beta değeriniz? Hayırlısı olsun bu arada tebrik ederim🤲🏻 bende 14 martta aşılama oldum. Aşılamanın 12.günü kan verdim 2.94 çıktı bugün tekrar vericem umarım güzel haberler alabilirim
mandalina-12 anneoluyoruuumm16 inşallah yükselir canıö🌸 bende bekliyorum bakalım biraz daha geçsin kan vereceğim