Aleyyylmzz Sağlık ocağına sordum gaviscon kullanabilirsin dedi fakat çeşitleri var sanırım hangisini almalıyım.. 13.haftadayz mide yanmamiz şişkinliğimiz çok..
Ada022 Aleyyylmzz ben 13.haftamda mide yanmam vardı kullandım bir hafta kadar sağlık ocağı aile hekimi yazıyor reçeteye zaten benimki mavi yeşil gibi tek renk olan
haticey4 Aleyyylmzz gaviscon double action var pembe şeritli o daha etkili, ama ondan bulamazsan gasvin de kullanabilirsin.
68selda06 Aleyyylmzz valla benimde 18 haftalarda başladı sağlık ocağı gaviscon yazdı ilk zamanlar fayda ediyordu şimdi 36 haftalık olduk gasvin yazdı doktor ama nafile hiç birsey geçirmiyor artık yemin ederim kulağımdan bile ateş çıkıyor 🤮🤮
Zekiye16 Mavi olan çok iyi geliyor bende başlarda öyle oluyordum içtikten beş dakika sonra hemen geçiyordu onu denemeni tavsiye ederim canım
cerenveminigi Gaviscon double action çok hızlı çözüm oluyor bnde de. Doktorum bir haftada şişe de bitirebilirsin zararı yok dedi
_yfs_ Gaviscon double action Şimdi üç şişe yazdırdım bekarkende kullanıyordum şimdi bol bol içiyorum 31 haftalığım aile hekimine yazdır ☺️
Aleyyylmzz _yfs_ ebeyle konuştuğumda hekimimiz yazmıyor dedi ücreti nedir reçetesiz veriliyor mu bilginiz var mı?
ipekmom_ Aleyyylmzz bende gaviscon double action kullandım, her yemekten sonra iki ölçü içtim baya etkisi oldu
_yfs_ Aleyyylmzz fiyat konusunda bilgim yok hep yazdırıp aldığım için aile hekiminiZ niye yazamıyor anlamadım 🙄