anneoluyoruuumm16 adetim 3 gün geçti inşallah kuruma çizgisi değildir kanda verdim yarın çıkacak sonuç ama insan beklemeden edemiyor
Mervegvn123 anneoluyoruuumm16 geç döllenme olabilir canım var gibi ama ne kadar sürede belirdi 4-5 dakıkadan sonrası ıcın kuruma çizgisi denebilir
femme anneoluyoruuumm16 kac dk sonra çıktı ben çizgiyi gördüm ama insallah Rabbım gönlünüze göre verir
anneoluyoruuumm16 Tug_34 merhaba bu testi yaptığım günden bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Aslında kaç dakikada çıktı bilmiyorum. Çöpe atmıştım birşey görünmüyordu. Bir süre sonra kalkıp tekrar aldım dikkatli bakınca çizgiyi gördüm. Bununla beraber aynı testten bir tane daha yapmıştım o negatif cikti
anneoluyoruuumm16 femme merhaba teşekkür ederim iyi dileğiniz için hamileyim şuan. Kaç dakika sonra baktığımı bilmiyorum negatif diye çöpe atmıştım belki bir saat sonra kalktım tekrar baktım dikkatli bakınca bu çizgiyi gördüm
Tug_34 anneoluyoruuumm16 yaa 1 hafta sonra mı öğrenmiştiniz 😍 benimde şuan aynı durumda, bi çizgi çıktı ama bakalım 😔 yarın sabah yada 2 gün sonra tekrar denicem. Testin markası neydi
anneoluyoruuumm16 Tug_34 predictor markaydı. Evet bu testle aynı gün kan testi vermiştim. 4.88 çıktı beta doktor düşebilir de yükselebilirde dedi. Eğer adet olmazsan bir hafta sonra tekrar kan ver dedi oylelikle öğrendik şükür