Merhabalar 18 haftalık hamileyiz, bebiş karnımda birden cok sertleşiyor ve toplanıyor karnim cok hafif yamuluyor gibi zaten gobegim de cok yok ama ilk defa dün fark ettim 2 defa oldu cok normal bir şey sonuçta değil mi 🙈bir de neden toplanır ve sertleşir acaba