Kızlar sorum başlıkta bu normal bi durum mu çok garipsiyorum başından beridir takip ediyorum bazen aşırı akıntım olurdu bazen normal ama 1 haftadır az veya yok denecek gibi kaşıntı koku vs hiç bişeyim yok kasık ağrım oluyor bazen rahim büyüyor diyorlar 3 gün önce doktora gitmiştim bi sıkıntı görmedi bu akıntıyı sormayı unuttum çok kafam karışıyor