Mervema ben avicennaya gittim para tuzagı orasıda para tuzagı reyap hastanesine gidiyorum ve doktorumdan memnunum bebegimin kalbinde parlaklı vardı radyoloji doktoru geçer dedi cunkı sıklık ile görülen bi durum ikili test ve diğer bulgular normal ise bir anlam ifade etmiyo geciyo ilerde kendş doktorum bana aminiyosentez ordaki doktorda bebekden kan alınmasını önerdi bunları önermeden önce bizleri perinatoloji doktorlarına yönlendirmeleri gerekşyormus aslında o yüzden dikkat etmelisin doktoruna yanlıs yönlendiren cok oluyo