pinarunaalll Yarın 2 li ultrasonum var. Umarım bi sorun çıkmaz Nasıl yapılıyor ne kadar sürüyor bilgi verebilir misiniz ? 😢🙏🏻
Mysmrt pinarunaalll sadece normal karın ultrasonu oluyorsun ense kalınlığına burun kemiği oluşumuna bakıyor doktor bir de kan veriyorsun bitiyor🥰
pinarunaalll 2 li tarama testi değil ama ense kalınlığına falan bakıldı bu detaylı gibiymiş sanırım başka bir bölümden bakıyolarmış doğru mu yazdım tam eminde değilim ama 20 haftalığım zaten
tunasmom pinarunaalll İkinci Düzey Ultrason yani Detaylı Ultrason canım Perinatoloji uzmanı yapıyor ☺️
Thanis Şimdi geldim bende 2li taramadan bebeğin ense kalınlığı suyu burun kemiği falan ölçülüyor bizde sıkıntı çıkmadı şükür herşey normal kan tahlili verdim oda haftaya çıkacak salı günü gideceğim kontrole
pinarunaalll Thanis ohh çok şükür darısı bize inşallah. Hem kan veriyosun hemde ultrason o zaman yani ? Ne kadar sürdü peki ?
Thanis Kısa sürdü canım benim gittiğim hastane öyle şatafatlı değil yakın diye şimdilik gidiyorum yarım saat falan en fazla 😊