Elifelif123 Merhaba, hamilelikte 39. haftadayım. Bugün doktor açılma yok dedi ve kasların çok sıkı kendini rahat bırakmazsan normal doğum çok zor dedi, ne yapmalıyım, aynı şeyleri yaşayan var mı?