Wstirj ben 10+4 teyim orucumu tutuyorm. Kendimi gün içinde kötü hissetmiyorm. Birde oruç tutmasam bile çok rahat su ve yiyecek tüketemiyorm. Çok az badem ceviz mesela 1 elma bunları da üst üste bile yiyemiyorm. O yüzden oruçtan bir farkım kalmıyor. Oruç tutuyorm ama en azından iftar ve sahurda biraz daha birşeyler yeme fırsatım oluyor . Oruç tutmuyorken hiç yiyemiyordum. Şimdi en azından 1 mebze daha iyi yiyorum . Tabi kişiye göre değişiyordur. Ben doktoruma sordum kendini dene dedi ama iyi beslendiğinden emin ol dedi. Şimdilik iyi gidiyor bakalım. 🌸