rmysfdn Merhaba bugün detaylı ultrasona girdim. Ve bebeğimin kalbin de bir parlaklık olduğunu söylediler. Bu durumu yaşayan var mı? Ve doğurup bebeğinde birşey olmayan ? Çok endişeliyim aydınlatır mısınız ?
Nazsylu rmysfdn bende de aynısı olmuştu 28. Haftada kayboldu kendiliğinden. Tek başına bir bulgu olmadığı için doktorum çok önemsememişti zaten .
MelikeYavuz rmysfdn Merhaba oğlumun kalbinde parlaklık çıkmıştı benimde. Şuan 4.5 yaşında hiç bir şeyi yok elhamdulillah. Hiç canınızı sıkmayın doğumdan önce veya sonra kendiliğinden gidiyor
rmysfdn Nazsylu Bana da aynı şekilde 28. Haftada kaybolabilir dedi. İnşAllah kaybolur. Size ve bebeğinize sağlıklı bir yaşam diliyorum hayırlı akşamlar 🙏🏻
rmysfdn MelikeYavuz Çok teşekkür ederim bu bilgilendirmeniz için ailenizle sağlıklı huzurlu günler diliyorum. Allah razı olsun 🙏🏻