Nuraslan1105 bugun kontrolum vardi, perinatoloji takipliyim en basindan beri, 34+2 yiz normalde tum olcumleri guzel sadece karin cevresi 32+5de kalmis gecen hafta gittigimizde de 33+5 di yani karin cevresi hic gelismemis, kilosu da 2150gr, bir de benim tansiyon sıkıntım var yaklasik 10 gundur o yuzden de kilo alimi yavaslamistir muhtemelen dedi, 37. Haftada alalim riske atmayalim preeklemsiye cevirme riski olur sonrasinda daha tehlikeli dedi 😌 artik kalan 3 haftada aldirabildigimiz kadar kilo aldirmaya bakacagiz sonrasi Allah’a emanet 🤲🏻 Siz de stres olmayin kilo alimi durdugunda yavasladiginda vs dogumu öne aliyorlar, saglikla gelsinler yeter ki🌸