Gizemgizemm maalesef çok ağır ve aci şekilde yasadim çok kötü zamanlardı en son böbreklerim patlama noktasına geldi ve stent taktılar 29 haftalikken ama yinede ağrıdan kurtulamadım sadece beni ve bebeğimi zehirlemesinden ve benim böbrek hastası etmesinden korudu felaket bi dönemdi takibinizi iyi yaptirin