Deletedmom_1003 gece mutfağı banyoyu salonu vesaire toplayıp temizleyip yatıyorum sabah kalkınca kahvaltı yapıyoruz yarım saat sonra falan ilk uyku. İlk uykudayken hızlıca evi süpürüp siliyorum çünkü 1 saat uyıyor ilk uykuyu, 2.uyku 2 saat bizde şuan. 2.uykuda da yemeğimi vesaire yapıyorum. Birde baby Einstein diye bir kanal var orda baby first moves , baby first words falan var onları da açıyorum ekranı karartıyorum onları duyuyor. Sadece bazen çok gıcık oluyor ve asla durmuyor. Genelde o zamanlar atak haftasında oluyor, yine baby Einstein ın bir videosu var hareketleri aşırı yavaş falan onuda çok zorda kalınca açıyorum. Bu kanalı da kayınvalidem söyledi zaten bana. Dadı kendisi. Çok zorda kalınca açarsın dedi. O kadar…