Merhaba ben kan verdim 9 cikmişti iki gün sonra 37 oldu dördüncü gün lekem oldu acilde kan verdim 11 olmuştu doktor salı günü tekrar kan vermemi istedi labaratore degisikligi olabilir yada saglıksız bi gebelik di dedi sizde olup da tekrar yükselme olan oldu mu kanama veya lekem arasira olup gidiyor