Meloo35 yatak odamı ve yemek odamı ordan aldım. 5 sene önce doların ilk yükselişe geçtiği sıra aldım ben aldım bi anda herşey zamlanınca yatak odasından vazgeçeyim diye herşeyi yaptılar. Evlendim hala yatak odam gelmemişti. Arayınca isterseniz vazgeçin dediler hep. Ben ısrarla bekledim en sonunda gönderdiler. Kullanımı güzel kullanışlı malzeme güzel. Ama mesela yemek masamın sandalyesine 2 ek sandalye eklemiştik. Bir iki ton fark var renklerinde söylemediler bile hiç.