Nazugrak16 döner bazı bebeklerin doğum esnasında bile döndüğünü duymuştum . Çoğunlukla sezeryan yapıyor doktorlar hemen yada hastalar özellikle sezeryan istiyor ben hep normal doğum olsun istedim ilk oğlum da öyle oldu. Bakalım bunda zaman ne gösterecek ama ikimizin de sağlığını tehdit edecek birşey olmadığı sürece kesinlikle normal doğum istiyorum