Kbrmrt Kızlar 37. haftamda belime giren bir ağrıyla sağ ayağımın üstüne basamaz oldum. Fizyoterapist doğuma kadar istirahat etmemi söyledi. Öncelikle bu durumu yaşayanlar oldu mu? Ve doğumdan sonra geçiyor mu? Bir diğer sorum yürüyüş yapıp, merdiven çıkamıyorum. Hurma, ahududu çayı ve ilişki dışında doğumu kolaylaştıracak ne yapabilirim? (38+1’im) Teşekkürler💙
Smyydmr Kbrmrt bende sizin gbi sağ bacağıma basamıyordum. Plates topuna oturmak çok rahatlatıyor. Bn 3-4 gündür plates topuna oturuyorum kasıklarım baya rahatladı. Tavsiye ederim
Kbrmrt Smyydmr Aynı şekilde mi acaba? Belime kalçama doğru bir noktadan ağrı girdi. Kendimi hiç yormamam lazım doğuma kadar. Plates topuda aklıma geldi ama hiç kullanmadım denge kaybı yaşar mıyım acaba diye almadım.
Smyydmr Kbrmrt plates topunda yumuşak hareketler yapılıyor zaten. Bnde ilk başta denge sağlayabilirmiyim diye düşünmüştüm ama şimdi çok alıştım üstünden kalkmıyorum neredeyse 😊
Kbrmrt Smyydmr Benim doktorum normal doğum için beyin ve sinir cerrahisinden onay almamı istedi. Sizin belinizle alakalı böyle bir durum oldu mu?
Smyydmr Kbrmrt çok şükür bir sorunum yok. Sizin ekstra bir durumunuz varsa doktorunuza danışın. Biz burda ne söylesek boş. Herkesin durumu farklı sonuçta