Betul124 Merhaba güzel anneler benim ikinci gebeliğim 35+5 günlüğüm sezeryan sonrası normal doğum düşünüyorum aranızda yapan var mı acaba 😊 😊
Eylulmom_ Betul124 bende düşünüyorum ikinciyi yaparsam 😅bekliyim şurda arasından en az 24 ay geçmesi lazım diye biliyorum birde hangi hastanede yaptıracaksınız her doktor malesef yapmıyor
Aspenya44 Betul124 ben 2. Bebeğimde çok uğraştım. Bir gün sancı aldım anca zorla 4 cm açıldı. Doktor korktu rahim yırtılır diye ameliyata aldı . İyiki devam etmememisiz dedi sonradan. Kendime kızıyorum şimdi zaten üstten kesildim niye altımı bozmak için uğraştım ki 🤨 bence benim şahsi fikrim uğraşma .
Eylulmom_ Betul124 inşallah nasip olur sana şuan ben ikinciyi bile yapmaya cesaret edemiyorum 😅😅 ama şimdiden hastane ebe araştırmaya başladım bilgilenmek amaçlı tavsiye ederim sana eğer İstanbul’da olacaksan nehir bayram var
Duruyubeklerken Betul124 çok yakın bir zamanda ikinci sezeryana asla izin verilmiyor. En az 4 sene geçmeli diye duymuştum ama benim İlk doğumumun üzerinden 5 sene geçti perinatoloji uzmanı bir prof. Dr. takipliyim. Beş sene sonrasında bile riskli bulup önermedi.
Betul124 Eylulmom_ çok teşekkür ederim Allah razı olsun canım ben fethiyedeyim kendi doktorum normal doğum istiyor zaten ama ben yinede soruyorum herkeze 😂
Eylulmom_ Betul124 aaa pardon canım ya sen Serdar beye gidiyordun dimi canın bende ortacadayım bende diyorum biryerden hatırlıcam ama nerden Serdar bey bu kadar destekliyor mu ya ssvd yi
Eylulmom_ Betul124 inşallah koşa koşa gidicem 🥰kaç yıl geçti aradan ona göre kendimi sağlama alayım 😅
Ilkay08 Benim ilk hamileliğim 10 sene onceydı sezeryandı şimdi ikinci amma kesınlıkle normal düşünmüyorum çünkü ilk doğumumda bosuna normal olsun dıye zorladım en son sezeryana aldılar hem sancı çektim hem sezeryan oldum bıdaha aynı seyı yasamak istemiyorum
Betul124 Ilkay08 hayırlı doğumun olur inşallah benim açılmam sancım vardı ama bebeğimin baş çevresinden dolayı ilki zorunlu sezeryan oldu
Eylulmom_ Betul124 hayırlısı ile inşallah kucağına alırsın canım mutlaka olumlu yada olumsuz sonuçlanırsa benimle paylaş bilgileneyim olur mu 🌸🙏🏻
Betul124 Tufan_aras 4 sene çok güzel bir aralık canım bence denemeni dilerim inşallah bir avazda kurtulursun