Mrb anneler bn 14 haftalık hamileyim dün çok keskin bir kasık ağrısı yaşadım afedersiniz ama böyle sanki vajinanın içinden karnımıni içine göbeğime doğru bıçak saplanır gibi üst üste üç dört defa ağrı oldu sonra geçti korktum tabi daha önce hiç öyle batma ağrı olmamıştı sizde öyle durumu yaşayan oldu mu