destan8vedat_ Kızlar çatı muayenesi olan var mı aranızda nasıl geçti neler yapılıyor merak ediyorum tecrübelerinizi yazarmısınız 😇
Staystrong destan8vedat_ ben oldum oda sancım vardı 2 kez oldum tabi insan biraz tedirgin oluyor ama malesef doktorla aranızda ki utangaçlık bir nebze gidiyor rahat hissediyorsunuz kendinizi birazcık can acıyor ama yapacak birsey yok
Nis destan8vedat_ catı muayenesi korkulacak birsey degil dogum esnasında o prmaklar oraya kac kez girip cıkıyo bunu düsününce catı muayenesnden korkmamak gerek ☺️
Staystrong destan8vedat_ yatıp zaten bacaklariniza bir örtü örtülüyor doktor iki parmağınla bakıyor birde onların kendi makinalarinla bakılıyor
Denizegeabioluyor destan8vedat_ ogluma hamileyken olmustum alttan elini sokuyo doktor catini kontrol ediyo normal dogum yapabilirmisin catinin durumu nedir diye ben hic kasmamistim kendimi bide acı esigim yuksektir oyuzden cok zorlanmadim hatta doktor ilk bagirmayan gebem sensin cok guzel normal dogum yaparsin dedi ama bebegim donmedigi icin ozaman sezeryan olmak zorunda kaldim🙈 ama aci esigin dusukse aglayan arkadaslarimda vardi kendini kasma derin derin nefes al ver insallah guzel gecer seninde 😊
destan8vedat_ Staystrong biraz çekiniyorum açıkçası doktorum erkek ve ben işk defa slttan muayene olacağım
Staystrong destan8vedat_ ilk öyle oluyor ama inan utanılacak aslında birsey yok benim ki kadındı ve iki doktor bakti mecburen sancim olduğundan duramadım 3 gün üst üste gittim doğuma girene kadar hele sancinda varsa gelen parmak atiyo giden parmak atiyo😀
Staystrong destan8vedat_ sancim yoktu kontrole gittigimde bakmamıştı doktorum benim çünkü bende ilk defa muane oldum alttan sancı ile gidince 2 kez alttan muane edildi 2 gün içerisinde
Staystrong destan8vedat_ 😀😀😀 yalan söyleyemeyeceğim ilk korkuyorsun böyle ilk muanede felan azcik canın yanıyor ama inan bebeğin için dayanıyorsun benim halen sancim var ama açılmam yok malesef
Edaa1234 Bende geçtiğimiz cumartesi oldum gayet rahat geçti ne kadar kasmazsan o kadar iyi, o an bebeğin oradan çıkacağını düşününce anlamıyorsun bile çok kısa sürüyor ☺️
Hilalgrsl destan8vedat_ bugün biraz önce oldum çatı muayenesi çok abartmışlar ya boluna kendimi korkutmuşum hiç bir şey olmuyor yani rahat olun