Dra21 ilgihazaal evet benimde yumuşacık yokluyorum basınca hafif ağrım oluyor bu belirtinin gitmesi beni çok korkutuyor ya engelleyemiyorum🥹
269522 Dra21 kendini strese sokma canım bebiş de etkilenir senin stresinden çok normalmiş ben iki düşük yaşadım öncesinde bende çok evham yaptı başlarda ama belirtiler gidip geri geliyor arada bu haftalar da gitmesi normal