Aysel_krdg himne_ canım var görünüyor hayırlı olsun benimki de bugün yaptım böyle hayırlı olsun inşallah ikimizde sağlıkla kucağımıza alırız
Umutlubirkadin İlk 4 5 dakika içinde çıktıysa kan ver canım ama artimedse test cok güvenme derim iki ay ince o allahim Belası test yüzünden dünyam basıma yıkıldı
himne_ Umutlubirkadin test laboquick ovülasyon teslerinin yanında gelenlerden. İlk 3.dakikada belirdi 10 dkdan sonra çıkanları ciddiye almıyorum zaten. Yumurtlamamdan sonra 10.gün tam bugün
himne_ Sudesu_1 ovülasyon testi kullandım yumurtlamam 17 marttaydı bugün yumurtlamadan sonra 10.gün tam
himne_ Sudesu_1 bir de ben 28 ocakta kürtaj oldum bebeğimin kalbi durdu ondan sonraki ilk adetim 25 şubattı normalde de benim döngüm hel 4-5 gün ileri atardı o yüzden uygulamada gösterilen yumurtlama benim için çok erken olurdu
Sudesu_1 himne_ hımm geç yumurtlama oldu yani valla canım onu bilmıyorum erken gebelik testimi bu bende geç yumurtladım bu ay
himne_ Sudesu_1 normal gebelik testi bu laboquick ovülasyon testi almıştım onunla birlikte gelen testlerden
himne_ muziceanne_ kan öğleden önce veriliyodu sağlık ocağında onu unuttum heyecandan😅 yarın sabah erkenden vericem sonucu buraya da yazarım 🥰❤️