Fatmanurr Merhabalar ben 7 haftalık gebeyim arada lekelenmelerim oluyordu bugün onun polipten kaynaklandığını öğrendim doktorum büyük alınması lazım diyor ama bebek için de riskli bir işlem düşük olabilir aranızda hiç bu durumu yaşayan var mı acaba
MadameHappy34 Fatmanurr Ben hamile kalamadığım için ameliyat olmuştum ameliyattan 2 ay sonra da hamile kaldım,doktorum o zaman şey demişti hamile kalsan da bebek tutunamaz tehlikeli düşük ile sonuçlanır,tam nerede sizin ki bilmiyorum benim ki orta da ve 16 mm’di.
Merieva Fatmanurr Merhaba bende de polip var perinatolog alınmasının sakıncalı olduğunu söyledi ve iki perinatoloğa gittim bunun için ikisi de aşırı kanama olmadığj sürece bebeğe zararı olmaz dedi ama alınırsa düşük riski var dedi
-Gr- Fatmanurr merhaba benim oldu rahim agzimda polip vardi enfekte olup kanama yapiyordu 10 haftada lokal olarak aldirdim dusuk riski var demisti bana ama aldirmazsamda risklerin oldunu soyledi kanama devam edebilir erken dogum yapabilirsin enfeksiyon kaparsan v.b gibi belli bir haftadan sonra alinmiyor cunku kese buyuyor o riske doktorlar girmek istemiyor
Skrblt Fatmanurr bence aldırma. Benim 17 haftalıkken alındı . 10 gün sonra suyum geldi. Bebeğimi kaybettim. Doktorlar onla alakası yok desede ben o polip işlemine bağlıyorum. Şimdi ikinci gebelikte asla vajinal muayene bile yaptırmıyorum