474795 KIZLAR BEN SABAH KALKTIĞIMDA KAHVERENGİ AKINTIM OLDU GİTTİM DOKTORA DOKTOR BANA SERUM YAPTI VE DÜŞÜK ÖNLEYİCİ İĞNE YAPILDI SİZCE FİKRİ OLAN VARMI AĞRIM VE AKINTIM DEWAM EDİYO BÖYLE BİSEY YAŞIYAN VARMI??
ilgihazaal 474795 gecer birkac gune heralde benim de öyle oldu akintim bir iki gun uzadi igneyi de 34. Haftaya kadar birakmicaz dedi haftada bir kez oluyorum.
babyasyanil 474795 ben progestan kullanıyorum hamileliğimin başından beri 2 kez iğnesini olmuştum onu soruyorsan 36₺ di eczanede
474795 babyasyanil ben özele gidiyorum da orası egerki bana vurursa ekstra paralar ckrtyo ondan teşekkür ederim bilginiçin🙏
babyasyanil 474795 bende özele gidiyorum canım sadece benim iğnem hastanede pek bulunmuyo reçeteyle alıp hastanedr yaptırıyorum