Merhaba. Medipol esenlerde ikili test yaptırdım ve bugün lab sonucu çıktı. F beta hcg ve papp-a değerlerini e nabızdan ve medipol sayfasında çn görebiliyorum. Ancak test raporu ektedir yazmasına rağmen gözükmüyor.
Hastaneyi aradığımda uygulamadan bakabilirsiniz dediler, rapor yok dediğimde evet ben de görüntüleyemiyorum gelip almanız lazım diyerek mail atmayı da kabul etmiyorlar.
Sorum şu, medipolde ikili test yaptıranlar gidip elden mi teslim aldılar? E nabıza rapor henüz oluşturulmamış gibi bir şey olanilir mi?