MeMu Bugün Doktora gittim 5+0 keseyi gördük, beta değerimde 2 katına çıkmıştı 2 günde. Doktor herşey yolunda dedi, ama eve geldiğimde hafif lekelenmem vardı normal mi? Yaşayan var mı?
Bahar2210 MeMu bende yaşıyorum canım doktora tekrar git istersen progestan kullaniyorum düşük önleyici veriler ama korkma belki yerleşme kanmasidir ama sen tedbirini al
guzelanne01_ MeMu evet yaşadım canım bende kalıntıydı Tahmin etmiştin çünkü hamilelik dışındada gelirdi arada doktorumda aynısını dedi ama her ne olursa doktora gitmelisin canım
MeMu Bahar2210 bende kullanıyorum onu, orada altan muayene etti herşey güzel dedi kese görüldü, beta 2 katına çıkmıştı, eve geldim o zaman peçetede az miktarda fark ettim
MeMu guzelanne01_ doktor şimdi çıktım fark ettim, beta değerimde normal, ultrasonda baktı ama alttan ondan dolayı da olabilir mi ?
guzelanne01_ MeMu oladabilir canım ama yinede sor bende olunca doktorum dupnostan verdi hatta hiiç bişey olmamasına rağmen hiç birşeyide yasaklamadı ama yinede verdi
guzelanne01_ MeMu çok sevindim canım bebeğini sana bağışlasın rabbim aynı benim gibiymişsin 3 kere geldi bendende kalıntıymış her geldiğindede gittim doktora🌸
MeMu guzelanne01_ amin amin cümlemizinkini inşallah. Bende çok korktum 3 defa kimyasal geçirdiğim için :/