Zeynepozcan Busragoker tutmadım tutmayı da açıkçası düşünmüyorum çünkü gebeye farz değil zorunluluğu da yok gebeyken saatlerce aç kalmak zatennn iyi değil gece ne kadar sağlam yersen ye aniden bi tansiyon şeker düşüklüğü nelere yol açar düşünmek bile istemiyorum zaten kazasını tutma gibi bir imkan sunulmuş vakti gelince o şekilde telafi edilir
tubaoz18 Busragoker Busragoker bende iki gündür tutuyorum fakat iftarda bi kaşık yemek yediğim anda midem bulanıyor ve hiç birşey yiyemiyorum anlayacağın..O yüzden tutmama kararı aldım
Gmzctnn Busragoker 26 haftaligim tutuyorum şimdilik. Fakat mide yanması biraz zorlamaya başladı 😬 tutabildigim kadar devam bakalım.
Mdf17 Tutmuyorum. 19 haftalığım. Aynı zamanda çalışıyorum. Ev iş bu koşturmacada imkansız bana ve bebeğime zarar. Evde olduğum birgün deneyeceğim inşallah.
Busragoker Ya ben de 8 haftalığım doktorum tutabilirsin dedi hiç zorlanmadan tutuyorum da şükür Ama çevremden çok tepki alıyorum bebeğin gelişimini olumsuz etkiler besinsiz bırakıyorsun vs. Kafamı çok karıştırdılar