Kızlar benim sol dizim kasımdan beri ağrıyordu gittikçe şiddeti arttı sağ dizimde de aynı şekil ağrı olmaya başladı bu ağrı dizimi büktürmüyor ne eğilebiliyorum affedersiniz lavabomuz alaturka eğilemiyorum bükeniyorum canım çok acıyor fizik tedavilere gittim acillere gittim bişey yok bişey yok deniliyor ama benim canım çok acıyor dayanamıyorum artık dizim bi basamak çıkamıyorum acıyı çeke çeke dayanıp çıkıyorum napıcam bilmiyorum neden böyle oldu bilmiyorum düşmedim bi darbe yemedim karnım büyüdüğünde daha da zorlanıcağımı düşünüyorum ağırlık dizlerime de verilecek çünkü napmalıyım yada başına böyle bişey gelen var mı? Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻🫶🏼