Ertugrul benimde öyle ya bir kızım var hiç yaşamadıklarımı yaşıyorum kızımda o kadar kötüydüm ki bir daha bebek yok dedim ama yaşadıklarımı çabuk unuttum galiba kızım 11. Ayı bugün bitti ve şuan mide bulantısı iştahsızlık tad tuz alamama halsizlik yorgunluk yaşıyorum karnımda pıt pıt atma oluyor arada elimle de hissediyorum erkek bebek derler burda da çok kadın tecrübe edinmiş hatta bazısı pıt pıt atmasından erkek olduğunu anladım yazmışlar sizide merak ettim o yüzden sağolun yanıtsız bırakmadınız :)